اخبار ورزشی خوزستان

وقتی روح ساپینتو در بدن میرزایی دمید(عکس)

وقتی روح ساپینتو در بدن میرزایی دمید(عکس)

وقتی روح ساپینتو در بدن میرزایی دمید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در روزی که ریکاردو ساپینتوی پرهیجان کنار زمین بود، رضا میرزایی تا حدی در نقش سرمربی استقلال ظاهر شد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، داستان از دقیقه 76 شروع شد که رضا میرزایی – که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود – بعد از برخورد با مهدی شیری در محوطه جریمه فولاد به زمین افتاد و در شرایطی که منتظر بود حمید حاج‌ملک نقطه پنالتی را نشان دهد، داور دستور به ادامه مسابقه داد و البته که میرزایی را به خاطر برنامه‌اش برای فریب داور، با یک کارت زرد جریمه کرد.

 

 

سه دقیقه بعد، دوباره رضا میرزایی در متن یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه فولاد قرار داشت و این بار مطمئن بود که داور مسابقه، تکل علیرضا کوشکی روی پای او را پنالتی خواهد گرفت منتهی وقتی حاج‌ملک تصمیمی خلاف میل او گرفت، شاهد یک رضا میرزایی عصبانی بودیم که هیچگونه قابل کنترل نبود و اعتراضش را به سمت نیمکت خودی برد.

 

 

این بار و بر خلاف دفعه قبلی که کارشناسان داوری حق را به داور مسابقه دادند، میرزایی حق داشت که از تصمیم داور اینگونه شاکی شود چرا که از دید اکثر کارشناسان داوری، حاج‌ملک باید خطای پنالتی روی او را اعلام می‌کرد.

1984