اخبار ورزشی خوزستان

عبدی تغییر چهره می‌دهد؟

عبدی تغییر چهره می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان و نیمکت نشین پرسپولیس به دنبال تغییر شرایط خود در نیم فصل دوم است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، بعد از جدایی ناگهانی لوکادیا و مصدومیت همزمان شیخ دیاباته، انتظار می‌رفت مهدی عبدی نقش مهمی در ترکیب قرمزها داشته باشد، اما ظاهرا خود عبدی هم دیگر گذشته‌اش را از یاد برده است. 

این مهاجم جوان پرسپولیس در جریان نبرد با ذوب‌آهن، به دلیل سرماخوردگی در لیست یحیی گل‌محمدی حضور نداشت و نگاهی به بازی‌های او و عکس‌های منتشر شده از تمرینات قرمزها نشان می‌دهد فرم این روزهای عبدی اصلا شبیه گذشته نیست و تداوم نیمکت‌نشینی، او را در وضع ناخوشایندی قرار داده است. 

عبدی که در نقل و انتقالات زمستانی و در بازار شایعات به فولاد لینک شده، می‌تواند در صورت اینکه یحیی گل‌محمدی در اهواز به او اعتماد کند، تبدیل به چهره ویژه بازی پرسپولیس و فولاد شود.

هر چند برخی شنیده‌ها حاکی از جدایی احتمالی عبدی طی فرصت باقیمانده در نقل و انتقالات زمستانی است اما بعید است یحیی گل‌محمدی پس از خروج نام پاکدل با جدایی مهاجم جوان خود موافقت کند. سرمربی پرسپولیس شناخت بسیار خوبی از عبدی دارد و معتقد است در صورت شروع گلزنی‌های این مهاجم جوان او می‌تواند روحیه از دست رفته خود را بازیابی کرده و به همان مهاجم دلخواه تیمش تبدیل شود.

7655