اخبار ورزشی خوزستان

در استادیوم آزادی اتفاق می‌افتد؛ سورپرایز ویژه استقلالی‌ها برای ساپینتو!

در استادیوم آزادی اتفاق می‌افتد؛ سورپرایز ویژه استقلالی‌ها برای ساپینتو!

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان که از ساعت 15:30 فردا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود دومین دیدار این تیم پس از بازگشت مجدد هواداران به ورزشگاه‌هاست که در تهران با حضور طرفداران تیم استقلال برگزار خواهد شد.

آبی دوستان تهرانی در بازی استقلال مقابل ملوان پس از ماه‌ها دوری از تیم محبوب‌شان از نزدیک شاهد برد ۴ بر صفر استقلال مقابل حریف گیلانی بودند و حالا این فرصت را دارند تا در حاشیه دیدار استقلال مقابل نماینده خوزستان بار دیگر به استادیوم بروند.

با توجه به کاهش قابل توجه قیمت بلیط ورزشگاه آزادی از یک میلیون تومان در جایگاه ویژه به ۵۰۰ هزار تومان قرار است تعداد بیشتری نسبت به هفته هفدهم لیگ برتر به استادیوم بروند اما برنامه ویژه هواداران استقلال در این بازی و در حمایت از سرمربی تیم استقلال این است که آنها می‌خواهند ساپینتو را به شدت مورد تشویق خودشان قرار دهند.

سرمربی استقلال که در دیدار گذشته مقابل مس کرمان از سوی کادر فنی تیم حریف مورد هجمه قرار گرفته بود فردا به شدت از سوی طرفداران استقلال تشویق خواهد شد.

در استادیوم آزادی اتفاق می‌افتد؛ سورپرایز ویژه استقلالی‌ها برای ساپینتو!

استقلالی‌ها که از به ثمر رسیدن هفت گل در دو بازی اخیر تیمشان و کسب ۶ امتیاز به شدت خوشحال هستند برای بالا بردن انگیزه بازیکنان استقلال و البته سرمربی تیم شان جهت کسب سه امتیاز مقابل نفت مسجدسلیمان قصد دارند ضمن تشویق تک‌تک اعضای تیم به شدت ساپینتو را تشویق کنند.

البته با توجه به دریافت کارت قرمز در بازی قبل، ساپینتو در این دیدار از همراهی استقلال روی نیمکت محروم است و بازی را از جایگاه ویژه نگاه خواهد کرد که قطعا حضور او بین تماشاگران استقلال نیز باعث می‌شود این حس و حال در استادیوم آزادی بیشتر تقویت شود که طرفداران آبی دوست سرمربی محبوب پرتغالی تیم شان را بهتر سورپرایز کنند.

 یادآور می‌شود؛ یکی دیگر از افرادی که قرار است فردا و البته در بخش کوتاهی پیش از شروع مسابقه مورد تشویق هواداران استقلال قرار بگیرد غلامرضا عنایتی آقای گل اسبق تیم استقلال و سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان است. استقلالی‌ها به منظور تجلیل از مهاجم اسبق تیم محبوب‌شان پیش از شروع بازی عنایتی را هم تشویق خواهند کرد.

 ناگفته نماند؛ دیدار رفت دو تیم در شهر مسجدسلیمان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

این مصاحبه با اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال را بخوانید: توهین به ساپینتو توهین به ۳۰ میلیون استقلالی است/ ماهم دل خوشی از او نداریم ولی الان سرمربی استقلال است