اخبار ورزشی خوزستان

رونمایی از پریرا در آبادان؟

رونمایی از پریرا در آبادان؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس از مهاجم برزیلی تیمش مقابل نفت آبادان رونمایی خواهد کرد؟

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی که با عقد قراردادی یک سال و نیمه به پرسپولیس پیوسته، بعد از انجام تست‌های پزشکی، در تمرین پرسپولیس حاضر شد و  در چند روز گذشته کنار سایر بازیکنان این تیم تمرین کرده است.

این مهاجم برزیلی و تازه وارد قرمزها قرار است جانشین یورگن لوکادیا را برود که علیرغم حضور نسبتا کوتاه‌مدتش در فوتبال، 6 گل برای این تیم به ثمر رساند و کماکان یکی از آقای گل‌های لیگ محسوب می‌شود.

نگاهی به وضعیت بدنی طی چند روز گذشته نشان می‌دهد او وضعیت بهتری نسبت به لوکادیا در بدو ورود به ایران دارد و این می‌تواند یک امتیاز ویژه برای این مهاجم برزیلی محسوب شود که خیلی زود برای تیم جدیدش بازی کند.

با اینکه شایعه شده ممکن است یحیی گل‌محمدی در آبادان از پریرا رونمایی کند و حتی خرید جدیدش را به عیسی آل کثیر ترجیح دهد اما اعتقاد ویژه سرمربی پرسپولیس به آل کثیر از یکطرف و نمایش خوب این بازیکن جلوی آلومینیوم از طرف دیگر باعث می‌شود که مهاجم جنوبی قرمزها شانس بیشتری به رقیب برزیلی‌اش برای بازی در آبادان داشته باشد به خصوص آنکه او سابقه بازی برای صنعت نفت آبادان را هم دارد.

7655