اخبار ورزشی خوزستان

سایپا – استقلال خوزستان؛ دوئلی برای صعود

سایپا – استقلال خوزستان؛ دوئلی برای صعود

ایسنا/خوزستان تیم های استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر در هفته بیست و چهارم لیگ یک با حریفان خود دیدار می کنند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، این هفته از رقابت ها امروز ۱۳ اسفندماه برگزار می شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ میهمان تیم سایپا است و خلیج فارس ماهشهر نیز از ساعت ۱۵ در دیداری خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

سایپا – استقلال خوزستان

در یکی از مهمترین بازی های این هفته تیم های دوم و سوم جدول با هم دیدار می کنند؛ سایپایی که چسبیده به صدر جدول برای صعود تلاش می کند و استقلال خوزستانی که به همین اندازه برای بازگشت به لیگ برتر انتظار می کشد. از آن جا که با توجه به اختلاف امتیاز ۱۱ امتیازی شمس آذر با تیم دوم جدول یعنی سایپا و اختلاف ۱۴ امتیازی، تاکنون تکلیف یکی از تیم هلی صعودکننده تا حدود زیادی مشخص شده است، در حال حاضر تیم های سایپا، استقلال خوزستان، خیبر، فجرسپاسی، پارس جنوبی و حتی ون پارس و چادرملو برای صعود به لیگ برتر سخت در حال تلاش هستند. هر لغزش از هر تیمی در این هفته ها می تواند آن تیم را از صعود دور کند و از آن جا که امروز سایپا و استقلال دو رقیب جدی و مدعی با هم بازی دارند، هر تیمی که به برد برسد شانس صعود خود را بیشتر می کند.

پارس جنوبی – خلیج فارس ماهشهر

ماهشهری ها که برای بقا سخت در تلاش هستند و با برد شیرین هفته قبل به بازی با پارس جنوبی از دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر رسیده اند، با تداوم برد در این دیدار هم شرایط خود را در قعر جدول برای فرار از سقوط بهبود می بخشند و هم کمک زیادی به دیگر تیم های مدعی خواهند کرد. 

همچنین استقلال ملاثانی دیگر نماینده خوزستان در لیگ یک، این هفته استراحت دارد.

انتهای پیام