اخبار ورزشی خوزستان

فولاد 1402 را با برد شروع می‌کند؟/ اشکش می‌خواهد ناجی نفت شود

فولاد ۱۴۰۲ را با برد شروع می‌کند؟/ اشکش می‌خواهد ناجی نفت شود

ایسنا/خوزستان تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور با حریفان خود دیدار می کند. 

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود که نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹:۱۵ در خانه پذیرایی تراکتور است و فولاد از ساعت ۱۹:۳٠ در یک دیدار خارج از خانه با پیکان دیدار می کند. نفت آبادان هم فردا در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت. 

نفت مسجدسلیمان – تراکتور

 نفتی ها که مجدداً در راس کادر فنی خود تغییرات داشتند، دوباره قرار است با اشکش در هفت بازی باقی مانده به میدان بروند. هرچند نفتی ها با توجه به نتایج ضعیف و تداوم قعرنشینی کار سختی برای بقا دارند اما اشکش امیدوار است با کسب امتیازات لازم از هفت بازی باقی مانده تیم نفت را در لیگ برتر نگه دارد. تراکتور هم که با خمس تیمی سرسخت نشان داده مطمئنا امروز روز سختی را برای مسجدسلیمانی ها رقم می زند.

حواشی اخیر این بازی که توام با بیانیه هایی از سوی دو باشگاه بود و تراکتورهایی اعلام کرده بودند باتوجه به اتفاقات بازی نساجی در مسجدسلیمان، در این شهر بازی نمی کنند با واکنش اشکش در نشست خبری قبل از بازی همراه بود و مردم مسجدسلیمان را مهمان نواز و این اتفاقات را شانتاژ خبری دانسته بود.

پیکان- فولاد

فولادی ها که امسال بر خلاف انتظارات در لیگ برتر نتوانستند به نتایج لازم برسند و از جام حذفی نیز کنار رفتند، اکنون تنها به دنبال این هستند با نتایج آبرومندانه و قرار گرفتن در جایگاه ای بهتر از رده نهمی به کار خود در لیگ برتر پایان دهند. فولاد با منصوریان سرمربی جدید خود به یک برد یک تساوی و یک شکست رسیده است و اگر بتواند امروز پیکان مجتبی حسینی را از پیش رو بردارد اگرچه در جدول صعود نخواهد داشت اما امیدش برای بهبود وضعیت فعلی و صعود در جدول در هفته های آینده بیشتر خواهد شد. البته منصوریان معتقد است فولاد از نظر روحی آسیب خورده است، پس اگر تیمش از این نظر روند بهتری به خود بگیرد، نتابج بهتر هم رقم خواهد خورد. 

انتهای پیام