اخبار ورزشی خوزستان

برای ورود زنان به ورزشگاه غدیر صحبت تبلیغاتی نشود!

برای ورود زنان به ورزشگاه غدیر صحبت تبلیغاتی نشود!

ایسنا/خوزستان رئیس هیات فوتبال خوزستان معتقد است صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص فراهم بودن شرایط ورزشگاه غدیر اهواز برای ورود زنان به این ورزشگاه، در حالی که هنوز ورود زنان به ورزشگاه ها از سوی مرجع اصلی تایید نشده است، بیشتر توقع ایجاد می کند.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرده ورزشگاه غدیر اهواز از شرایط و استانداردهای لازم برای حضور تماشاگران خانم برخوردار است، آیا از این پس می‌توان شاهد حضور بانوان در این ورزشگاه بود؟ اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان فقط نظر خودش را عنوان کرده است و اگر قرار است شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مهیا شود باید با اعلام رسمی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال باشد و بعد از آن نیز شرایط ورزشگاه‌ها و امنیت بانوان ارزیابی شده و در نهایت از سوی شورای تأمین استان‌ها مجوز ورود هواداران خانم صادر شود.

پیش از اعلام رسمی نباید توقع ایجاد کرد

وی ادامه داد: اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مصاحبه می‌کند و مطالبی را عنوان می‌کند و در پی آن توقع ایجاد می‌شود اصلاً خوب نیست و همین می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. به نظر من باید از انجام چنین مصاحبه‌هایی جلوگیری شود و یک مدیر هر آنچه دلش می‌خواهد را نگوید.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در واکنش به این سؤال که مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرده که پیگیر اخذ مجوز از سوی نهادهای مربوطه است، گفت: گرفتن مجوز ربطی به باشگاه‌ها ندارد و به این صورت نیست که باشگاه‌ها درخواست آن را بدهند و تنها باید تابع دستورات فدراسیون و سازمان لیگ باشند. در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز مجدد تأکید می‌کنم ابتدا باید فدراسیون به عنوان مرجع اصلی ورود رسمی بانوان به ورزشگاه‌ها را اعلام کند و سپس در استان‌ها بررسی شود که کدام ورزشگاه‌ها شرایط لازم را برای ورود بانوان دارند.

قرار است برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها کار واقعی انجام شود

وی افزود: پس به این صورت است که یک مدیرعامل باشگاه اینگونه اظهارنظر داشته باشد که به دنبال ورود بانوان به ورزشگاه هستیم. در واقع قرار نیست کار تبلیغاتی صورت بگیرد و می‌خواهیم یک کار واقعی انجام دهیم و به نظر من اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با عنوان کردن چنین موضوعی بیشتر تبلیغاتی بوده است.

در ورزشگاه تختی بهتر می‌توان شاهد حضور تماشاگران خانم بود 

طالقانی در پاسخ به این سؤال در صورتی که فدراسیون به صورت رسمی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را اعلام کند به نظر شما ورزشگاه غدیر شرایط حضور بانوان را دارد؟ عنوان کرد: ورزشگاه غدیر از بابت اینکه ورود و خروج خانم‌ها و آقایان را می‌توان جدا کرد و سکوهای مجزا برای هواداران در نظر گرفت، شرایط حضور بانوان را دارد اما نکته مهم این است باید امنیت ورزشگاه و راه‌های ارتباطی به ورزشگاه را برای بانوان فراهم کرد. از جمله این موارد ابتدا باید توانست نور منطقه‌ای که ورزشگاه غدیر در آنجا تأسیس شده است در شرایط خوبی قرار بگیرد تا بانوان برای آمد و رفت به ورزشگاه با مشکلی مواجه نشوند. ضمن اینکه این ورزشگاه از مرکز شهر فاصله دارد که به نظر من اگر ورزشگاه تختی اهواز شرایط برگزاری مسابقات فوتبال را داشت بهتر می‌شد در این ورزشگاه شاهد حضور هواداران خانم باشیم.

انتهای پیام