اخبار ورزشی خوزستان

ورزشگاه غدیر اهواز؛ همه برای صعود مصمم هستند

ورزشگاه غدیر اهواز؛ همه برای صعود مصمم هستند

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال خوزستان که در آستانه صعود به اسگ برتر قرار دارد، با حمایت خوب مدیرعامل شرکت گروه ملی و جمعی از پیشکسوتان برای بازی مهم با خلیج فارس ماهشهر آماده شده است.

تمرین این روزهای استقلال خوزستان متفاوت برگزار شد؛ از حضور جمعی از پیشکسوتان گرفته تا مدیرعامل شرکت گروه ملی ایران. همه ضمن حمایت و دلگرمی، معتقدند استقلال توانایی حضور مجدد در لیگ برتر را دارد.

بازیکنان استقلال و کادرفنی تیم نیز که از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند، بیشتر از قبل مصمم هستند که صعود به لیگ برتر را به مردم خوزستان هدیه دهند. 

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، مجید باقری نیا پیشکسوت فوتبال خوزستان در جمع استقلال خوزستان، گفت: استقلال خوزستان در حال حاضر به تنها چیزی که بیشتر از هر چیزی نیاز دارد آرامش و تمرکز است تا بتواند با خیال راحت به کار خود ادامه دهد.

وی همچنین معتقد است اکنون همه چیز برای صعود دست خود بازیکنان استقلال خوزستان است.

همچنین علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن بیان حمایت همیشگی خود از استقلال خوزستان، عنوان کرد: ان شاءالله تیم لیگ برتری شود و با حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه غدیر، شادی را به مردم خوزستان هدیه می دهیم.

وی با بیان این که تمام مردم خوزستان به این تیم ایمان دارند، تاکید کرد: استقلال خوزستان جایگاهش لیگ برتر است، همه در کنار هم هستیم تا افتخار صعود را به دست بیاورید.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، استقلال خوزستان فردا شنبه در یک دیدار حساس در ورزشگاه غدیر از تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر پذیرایی می کند. 

انتهای پیام