اخبار ورزشی خوزستان

امسال 70 پروژه ورزشی در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید / مهد فوتبال در کُشتی فرنگی هم درخشیده است

امسال ۷۰ پروژه ورزشی در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید / مهد فوتبال در کُشتی فرنگی هم درخشیده است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایلنا از خوزستان، حمید سجادی در جریان این بازدید، گفت: خوشبختانه قسمت بر این بود که به همراه رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کنم و در حال حاضر در بین جمع علاقه‌مند به ورزش در شهرستان حمیدیه هستیم که مطالب مختلف ورزشی و غیر ورزشی و همچنین گزارشاتی از سوی فرماندار شهر ارائه شد، ضمن اینکه مردم این استان نیز مطالباتی در خصوص این که نیازمند مسیرهایی برای ورزش یا بوستان ورزشی هستند، داشتند.

وزیر ورزش و جوانان  با اشاره به نیاز  مردم شهر حمیدیه به چمن‌های طبیعی ورزشی بیشتر براساس مطالبات شان، گفت: خوشبختانه تیم‌های ورزشی قابل توجهی در این شهر وجود دارد که این موضوع نیز نیاز به چمن‌های طبیعی را نشان می‌دهد، همچنین ایجاد استخر و سالن‌های ورزشی به صورت اختصاصی برای آقایان و بانوان از دیگر نیازهای ورزشی شهرستان حمیدیه است.

سجادی  در ادامه یادآور شد: همچنین در ادامه این سفر از یک سالن چندمنظوره ورزشی در حال ساخت نیز بازدید داشتیم که از نظر جایگاه تماشاگران شاید بتوان فضای سکوها را افزایش داد تا به جمعیت دو برابر ۵۰۰، ۶۰۰ نفری فعلی برسد.

وی افزود: این سالن نیاز به تأسیسات برودتی، کفپوش و تجهیزات و امکانات ورزشی دارد که طی صحبتی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و  فرماندار حمیدیه داشتم از آن ها خواستم که یک مناسبت نزدیک را پیش‌بینی کنند تا این سالن چندمنظوره به بهره‌برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود یک استخر همجوار سالن چندمنظوره گفت: بیش از ۱۲ سال است که این استخر کلنگ‌زنی شده و جزو وظایف ما است که در خصوص تأمین منابع مالی ساخت آن برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهیم تا این استخر هرچه سریع تر به بهره‌برداری برسد و علاقه‌مندان به ورزش‌‎های آبی بتوانند از آن استفاده کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: در سال پیش رو حداقل ۷۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد ضمن این که تاکنون اقدامات خوبی هم در اختیار جامعه ورزش در این استان قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان فوتبال خیز است و مردم آن علاقه بسیاری به این رشته ورزشی دارند، گفت: ورزشکاران خوزستانی در کشتی فرنگی نیز  لایق و شایسته عمل کرده اند و  اخیراً فرنگی کاران این استان در رقابت های قهرمانی آسیا از ۵ مدال طلایی که کاروان تیم ملی به دست آورد، سه مدال را از آن خود کردند و این افتخارآفرینی جای تبریک دارد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: از نظر امکانات ورزشی و پایگاه‌های قهرمانی و همگانی استان خوزستان فوق‌العاده است و باید بگویم در بخش توسعه ورزش همگانی و بحث آموزش، استان خوزستان در بین تمام استان‌ها در سال ۱۴۰۱ رتبه اول را کسب کرد.

انتهای پیام/