اخبار ورزشی خوزستان

بالا و پایین جدول در دست ویسی و اشکش/فوران یا سقوط نفتی‌ها

بالا و پایین جدول در دست ویسی و اشکش/فوران یا سقوط نفتی‌ها

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار ایلنا از خوزستان، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، یکی از حساس‌ترین هفته‌های این فصل را رغم خواهد زد.

جایی که دو تیم استقلال و سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی و دو تیم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان برای بقا در لیگ به جدالی تمام عیار خواهند رفت.

امروز شاگردان عبدالله ویسی که خیلی دیر به خود آمدند، در ورزشگاه آزادی به مصاف آبی پوشانی خواهند رفت که جز به پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، زیرا در صورت از دست دادن امتیاز، باید با قهرمانی وداع کنند آن هم در روزی که حریف برزیلی آنان با روحیه‌ای مضاعف برای کسب امتیاز و بقا در لیگ برتر، چیزی برای از دست دادن ندارد.باید دید کدام سرمربی مچ دیگری را خواهند خواباند.

در شهر اولین‌ها اما، سپاهان مدعی و پر ستاره، به تقابل با نفت احیا شده با اشکش دست و پنجه نرم خواهند کرد.
تیمی که در دوبازی اخیر خود خوش درخشید و ضمن شکست ذوب آهن، روبروی فولاد نیز عملکر‌د امیدوار‌ کننده‌ای داشت.

چهار تیمی که امروز را آخرین فرصت خود برای کورس قهرمانی یا ابقا در لیگ برتر می‌دانند، دیدارشان را پیش چشمان پرسپولیس، مس کرمان و نساجی برگزار خواهند کرد تا تقریباً تکلیف بالا و پایین جدول را مشخص نمایند.

صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان اگر امروز امتیاز نگیرند و مس در کرمان از سد تراکتور عبور کند باید با لیگ برتر خداحافظی کنند زیرا سقوط مسجد سلیمانی ها قطعی خواهد شد و آبادانی ها شانس اندکی در دیدارهای آتی خواهند داشت.

باید تا غروب امروز به انتظار نشست تا شاهد فوران یا سقوط نفتی‌ها و پرواز یا فرود دو مدعی دیگر قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/