اخبار ورزشی خوزستان

تصمیم عجیب برای آکادمی باشگاه فولاد/ بختیاری زاده: شوکه شدم!

تصمیم عجیب برای آکادمی باشگاه فولاد/ بختیاری زاده: شوکه شدم!

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان تغییر در مدیریت آکادمی باشگاه فولاد را آسیب زا می داند.

در حالی که آکادمی باشگاه فولاد در مسیر سازندگی به سر می برد و دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد قهرمان لیگ برتر شدند و تیم جوانان و امید آن نیز مقام های دوم و سوم  لیگ برتر را دست آوردند، شنیده می شود مدیر آکادمی در حال برکناری است. تصمیمی که پیشکسوت فوتبال آن را اشتباه و ضربه به ریشه آکادمی باشگاه می داند.

کوروش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به موفقیت های اخیر تیم های پایه باشگاه فولاد با مدیریت خوب مهدی پور مدیر آکادمی باشگاه، اظهارکرد: من به عنوان مربی در تیم های پایه باشگاه مشغول به فعالیت بودم که باید بگویم امسال از نظر کیفیت کار، تیم های پایه در بهترین شرایط ممکن بودند. تمام این موفقیت و کیفیت کار را هم مدیون آقای مهدی پور هستیم که با مدیریت درست، بهترین کیفیت کار را از همه مربیان پایه می خواست و همین نیز باعث کسب دوم عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی در کشور شد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود علی رغم موفقیت خوب تیم های پایه فولاد، مدیر آکادمی در حال تغییر است، ادامه داد: واقعا از شنیدن این خبر و این تصمیم شوکه شدم. مهدی پور مدیری زحمت کش، باپشتکار و صادق است و نمی دانم چرا باید وقتی مدیری در مسیر درست گام بر می دارد و تیم های پایه با بازیکنان بومی به این همه موفقیت دست پیدا می کنند باید مدیران باشگاه دست به تغییرات بزنند.

مربی تیم فوتبال جوانان فولاد عنوان کرد: خوشبختانه از وقتی هدایت تیم بزرگسالان فولاد هم به آقای منصوریان سپرده شد، ارتباط خوبی بین مدیر آکادمی و تیم بزرگسالان به وجود آمد و توجه به بازیکنان مستعد آکادمی هم بیشتر شد. راهی که آکادمی با مدیریت فعلی در پیش گرفته است، راه درست بوده و مطمئن باشید در آینده فولاد می تواند با یک تیم بومی در لیگ برتر حضور پیدا کند، تیمی که می تواند سال ها قهرمان باشد.

وی بیان کرد: به هر حال تعجب می کنم چرا با این عملکرد خوب آکادمی، مدیرعامل قصد تغییر در راس آکادمی را دارد. واقعا علت این تصمیم برای من نامشخص است و آن را عجیب می دانم. چرا باید یک مدیر دلسوز و کاربلد کنار گذاشته شود و شک نکنید این تصمیم برای تیم های پایه آسیب زا خواهد بود. من این هشدار را می دهم که این تصمیم بسیار اشتباه است. به نظرم مدیرعامل باشگاه با تغییر و تحول در آکادمی نباید به ریشه آکادمی ضربه بزند. البته قصد دخالت ندارم اما باتوجه به این آقای شعبانی مدیرعامل باشگاه مدت زیادی نیست در باشگاه مشغول به فعالیت شده است، بهتر است به مدیر یک آکادمی سالم و موفق فرصت بیشتری دهد و به مسئولان باشگاه پیشنهاد می کنم از تصمیم خود صرف نظر کنند چون باشگاه لطمه خواهد خورد.

انتهای پیام