اخبار ورزشی خوزستان

ویسی: کاری که صنعت نفت انجام داد در توان هیچ تیمی نبود

ویسی: کاری که صنعت نفت انجام داد در توان هیچ تیمی نبود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم مقابل برای ما قابل احترام است اما سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی است و خون خود را می‌گذاریم تا سه امتیاز این بازی در آبادان بماند  و حال خوب مردم آبادان را خوب نگه داریم

وی با بیان اینکه تمام استان با ما همدل شده‌اند و به ما کمک می‌کنند که این تیم در لیگ برتر بماند، افزود: متأسفانه رحیم آلبوغبیش و فردین یوسفی دو هافبک دفاعی ما محروم هستند، همچنین حسین ساکی به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: اتفاقی که برای صنعت نفت آبادان رخ داد، فقط در توان این تیم است فقط آبادان می‌تواند این کار را انجام دهد که در چهار هفته هشت امتیاز عقب باشیم و این اختلاف به صفر برسد! این اختلاف در هیچ جای دنیا رخ نداده است و این موضوع برای بازیکنان ما ارزشمند است و از آن دفاع خواهیم کرد.

ویسی ادامه داد: کار ما بسیار سخت‌تر شده و شاید با یک امتیاز در لیگ برتر بمانیم و شاید با شش امتیاز حذف شویم،هیچ چیز مشخص نیست و باید تا روز آخر تلاش کنیم و فداکاری کنیم و تعهد خود را به مردم و به باشگاه، به انجام برسانیم.

وی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر وجود تبانی در بشگاه رقیب در راه بقای در لیگ برتر، یادآور شد: اصلا به حاشی کاری نداریم و با تمام وجود کار خواهیم کرد و همه مردم ایران دیدند که تیم ما لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد، شاید این مسائل برای منحرف کردن ذهن ما باشد، اما ذهن ما متمرکز به کار خود خواهد بود و اگر مسائلی وجود دارد، فدراسیون فوتبال باید آن را بررسی کند و به ما ارتباطی ندارد. ما راه خوبی پیدا کرده‌ایم و راه خود را خواهیم رفت.

پایان پیام/