اخبار خوزستان

ملاقات فرمانده انتظامی کل کشور با خانواده یک شهید در خرمشهر

ملاقات فرمانده انتظامی کل کشور با خانواده یک شهید در خرمشهر

ملاقات فرمانده انتظامی کل کشور با خانواده یک شهید در خرمشهر

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان ؛ سردار “حسین اشتری” ضمن بازدیدهای خود از مرزهای خوزستان دیداری با خانواده شهید والامقام “مهدی آزمون” در خرمشهر داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور در این دیدار بر حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان تأکید کرد و گفت: اگر امروز این جمع میلیونی برای زیارت سید و سالار شهیدان در امنیت کامل می شتابد حاصل خون های ریخته شده جوانانی چون مهدی آزمون است که از جان گذشتند تا عشق به اباعبدالله با زیارت و راهپیمایی عظیم اربعین به اوج برسد.

وی با بیان این که نباید کاری در ارتباط با خانواده معزز شهدا بر زمین بماند اظهار داشت: همه وظیفه داریم تمام قد در خدمت خانواده های شهدا باشیم و هر اقدامی که لازم است برای رفع مشکلات آنان انجام دهیم.

سردار اشتری با اشاره به این که شهدای فراجا در صف اول حفظ و صیانت از امنیت کشور قرار دارند، افزود: گاهی برخی محدودیت ها باعث می شود در انجام وظایف نسبت به خانواده شهدا تأخیر افتد که قطعا در صدد رفع آنها خواهیم بود و به وظایفمان عمل خواهیم کرد.

گفتنی است، شهید سرگرد “مهدی آزمون” عصر روز سه شنبه شانزدهم شهریورماه، در درگیری با سارقان مسلح در آبادان مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

48