اخبار خوزستان

3 زائر مصدوم ایرانی در بیمارستان خرمشهر بستری شدند

3 زائر مصدوم ایرانی در بیمارستان خرمشهر بستری شدند

3 زائر مصدوم ایرانی در بیمارستان خرمشهر بستری شدند

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، سیدنادر نقیبی روز پنجشنبه اظهار داشت: سه مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به ناصریه در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل و در بیمارستان خرمشهر بستری شدند.

وی افزود: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه، در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به ناصریه کشور عراق مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس 115 مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومین از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

نقیبی بیان کرد: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل از تکنسین‌ها عراقی، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از تسنیم، 12 مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به کربلا در عراق روز چهارشنبه از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل و در بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان بسیتری شدند.

انتهای پیام/735/ح