اخبار خوزستان

تمهیدات لازم برای برگزاری اربعین حسینی در شوش اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری اربعین حسینی در شوش اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری اربعین حسینی در شوش اندیشیده شده است

سید عبدالحسین حسینی گفت: شهرداری در آستانه اربعین کلیه نیرو‌ها و تجهیزات را در راستای ایجاد فضایی مناسب برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در حالت آماده باش قرار داده است.

به گفته او: پیاده روی اربعین همایش بزرگترین پیاده روی انسانی در دنیاست که با تاسی از این حرکت بزرگ جاماندگان سفر عشق از اقصی نقاط خوزستان به سوی حرم دانیال نبی (ع) حرکت خود را آغاز می‌کنند.

شهردار شوش با اشاره به آمادگی تمهیدات لازم می‌گوید: به همین منظور برنامه تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی پارک ها، پاکسازی و نظافت شهری، شستشوی معابر به ویژه در مسیر پیاده روی اربعین و فضا سازی محیط شهری در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی گفت: راه اندازی موکب و ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی نیز به منظور استقبال و پذیرایی از زائران بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی است.

به گفته شهردارشوش، علاوه بر تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی پارک‌های مسیر زائران، تهیه وسایل بهداشتی و مخزن زباله توسط شهرداری شوش انجام شده است.

حسینی گفت: کلیه نیرو‌های شهرداری در کنار نیرو‌های خدمات شهرداری از پنج شنبه ۲۴ شهریورماه در سطح شهر حاضر می‌شوند و در دو شیفت کاری به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.