اخبار خوزستان

رسانه ملی برای عموم مردم روشنگری می‌کند

رسانه ملی برای عموم مردم روشنگری می‌کند

رسانه ملی برای عموم مردم روشنگری می‌کند

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از  اهواز،  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان،  صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز در  آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان که با حضور حسن عابدینی، معاون امور استان‌های صدا و سیما و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات مرکز خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیما در توسعه فرهنگ عمومی نقش مهمی ایفا می‌کند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی، نقش صدا و سیما پر رنگ بود و در هر زمان اتفاق و بحرانی رخ می‌دهد، رسانه ملی حضور دارد، حتی وقتی فتنه و آشوبی به وجود می‌آید، رسانه ملی و صدا و سیما در میدان است و برای عموم مردم روشنگری می‌کند.

خلیلیان به نقش رسانه ملی در راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: مخابره لحظه به لحظه این مراسم معنوی، شرایط مرزها، وضعیت مواکب و خدمت رسانی، به تصویر کشیدن حقایق، اطلاع رسانی در خصوص کمبود‌ها و غیره باعث شد زائران عتبات عالیات به راحتی در مرز‌های کشور و استان خوزستان با کمترین مشکل تردد کنند و شاهد برگزاری باشکوه این راهپیمایی پس از 2 سال کرونایی باشیم.

وی افزود: استان خوزستان بیشترین تردد را در میان زائران اربعین حسینی امسال را به خود اختصاص داد که نشان دهنده ارادات و دلدادگی مردم این استان به اهل بیت و خاندان صمت و طهارت علیهم السلام است و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

استاندار خوزستان در پایان از تلاش‌ها و زحمت‌های مسلم رحیمی در صدا و سیمای مرکز خوزستان قدردانی و برای داریوش دبیقی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/735/ح