اخبار خوزستان

غصه‌های ناتمام مدعی جدید لیگ یک / اشکش: چرا باید تنم برای تسویه هتل بلرزد؟ 

غصه‌های ناتمام مدعی جدید لیگ یک / اشکش: چرا باید تنم برای تسویه هتل بلرزد؟ 

غصه‌های ناتمام مدعی جدید لیگ یک / اشکش: چرا باید تنم برای تسویه هتل بلرزد؟ 

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با گله مندی از مشکلات فراوان تیمش خواستار ورود مسوولان استان خوزستان به حل مشکلات‌ این تیم شد. 

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با ایسنا پس از برد شب گذشته تیمش مقابل چادرملو ادرکان، اظهار کرد: استقلال ملاثانی ۲۵ هفته شکست نخورده است و با موفقیت خود دل مردم خوزستان و ملاثانی را شاد می‌کند و من عاجزانه از مسئولان استان خوزستان تقاضا دارم که به داد این تیم برسند و چرا در حالی که نیروگاه رامین و دانشکده جهاد کشاورزی در شهر ملاثانی وجود دارد نباید به وظایف اجتماعی خود در قبال استقلال ملاثانی به عنوان دلخوشی مردم این شهر کمک کند.

وی ادامه داد: چرا باید استقلال ملاثانی برای بازی با اردکان ۱۵ ساعت را با اتوبوس طی کند و چرا من باید تا لحظه آخر تن و بدنم برای تسویه حساب با هتل بلرزد. من به عنوان یک جوان خوزستانی که در عرصه مربیگری فوتبال کار می‌کنم تمام هم و غمم موفقیت این تیم است اما چرا نباید از تیم استقلال ملاثانی حمایت شود آن هم در حالی که هزینه تنها یک بازیکن دیگر تیم‌های خوزستانی به اندازه تمام بودجه استقلال ملاثانی است. چرا ۲۵ هفته است استقلال ملاثانی را حمایت نمی‌کنند و چرا نیروگاه رامین، نیشکر دهخدا و دانشکده جهاد کشاورزی یک هزار تومان هم از وظایف اجتماعی خود تاکنون به ما کمک نکرده‌اند و چه کسی باید از این شرکت‌ها و دانشگاه بخواهد به وظایف اجتماعی خود عمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: از استاندار خوزستان، امام جمعه باوی، سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی به عنوان نمایندگان اهواز و ملاثانی درخواست دارم که به مشکلات تیم استقلال ملاثانی ورود کنند و چرا در حالی که ردیف بودجه برای نیروگاه رامین و شرکن نیشکر دهخدا جهت انجام وظایف اجتماعی خود مشخص شده است، به ورزش به عنوان وسیله نشاط و شادابی جوانان شهر ملاثانی حمایت نمی‌کنند. ما نمی‌دانیم این ردیف بودجه کجا صرف می‌شود و بعد ما باید ۱۵، ۱۶ ساعت مسیر را با اتوبوس برای رفتن به اردکان طی کنیم. ما نمی‌گوییم به ما پول بدهید اما حداقل گوشه‌ای از کار را به دست بگیرید تا بخشی از مشکلات استقلال ملاثانی حل شود.

وی بیان کرد: از مسئولان استان از جمله استاندار خوزستات و نمایندگان اهواز می‌خواهم در قبال شادی مردم به استقلال ملاثانی کمک کنند. مگر من مربی چقدر می‌توانم سختی بکشم. دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و در حال حاضر ما با توجه به جایگاه‌همان در رده دوم  و شمس آذر در  رده اول دو تیم صعود کننده هستیم اما اگر قرار باشد همین مسیر را ادامه دهیم تا در پایان مسابقات نیز جزو تیم‌های صعود کننده باشیم باید از ما حمایت شود. 

اشکش در ادامه با اشاره به بازی شب گذشته تیمش، خاطرنشان کرد: با توجه به خستگی راهی که با اتوبوس طی کرده بودیم قبل از بازی یک ریکاوری داشتیم و در طول بازی نیز روشی را انتخاب کردیم که بتوانیم بازی خوبی با تیم امکانات و متمول چادرملو داشته باشیم و از نقاط ضعف آن‌ها برای رسیدن به برد استفاده کنیم. خوشبختانه نیز طبق همان تمرینی که داشتیم توانستیم در جریان بازی به گل برسیم و حتی موقعیت‌های متعددی خلق کردیم، هر چند معتقدم دعای خیر مردم خوزستان بدرقه راهمان بود. 

اشکش در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید در ادامه مسابقات صدر جدول را از شمس‌آذر قزوین بگیرید؟ گفت: رسالت من این است که هفته به هفته کار را پیش ببرم و مطمئناً اگر به تیم ما رسیدگی شود حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما در حال حاضر تیم ما نه تنها حق و حقوق خود را دریافت نکرده است، بلکه با شرایط بد نیز برای مسابقات به استان‌های دیگر اعزام می‌شود. مطمئناً اگر تیم حمایت شود می‌توانیم به این مسیر موفق بهتر و بهتر ادامه دهیم. در حال حاضر هر بازی برای ما یک فینال است و در حال حاضر کاری به رتبه جدولی نداریم.

انتهای پیام