اخبار خوزستان

مدیرعامل باشگاه فولاد: استاندار اتاق فکر ورزش خوزستان را راه‌اندازی کند

مدیرعامل باشگاه فولاد: استاندار اتاق فکر ورزش خوزستان را راه‌اندازی کند

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایرنا حمیدرضا گرشاسبی روز سه شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزسان در اهواز بیان کرد: هیات رییسه فدراسیون فوتبال این روزها شرایط سختی را سپری می کند و وظیفه ماست به آنها کمک کنیم تا اوضاع فوتبال ما بهتر شود.

وی خطاب به اعضای مجمع گفت: خوزستان صادرکننده فوتبال به سایر استان ها است لذا آقای طالقانی به تنهایی نمی تواند چرخ سنگین فوتبال استان را به جلو حرکت دهد. خوشحالم که آقای بنی تمیم به عنوان یک نخبه و قهرمان ورزشی سکان دار ورزش استان شده و مطمئن باشید این وحدت و همدلی را ایجاد خواهیم کرد زیرا ما به نونهالان، نوجوانان و جوانان استان بدهکار هستیم. خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و نمی توانیم کم فروشی کنیم و بگوییم چون پول نیست نباید کار کرد.

وی افزود: ما مسوولیم و باید برای رضای خدا کار کنیم. زمانی که آقای دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد بود هشت ملی پوش در تیم های ملی داشتیم اما الان کجاییم؟ طالقانی به تنهایی نمی تواند ملی پوش تربیت کند و ما باشگاه ها باید کمک کنیم.

گرشاسبی، با اشاره به اینکه حق گرفتنی است گفت: یک مدیر که تشکیلاتی را اداره می کند اجازه ندارد رشته های زیر پوشش خود را کم کند و نمی تواند بگوید فلان رشته تعطیل باشد. چطور آن مدیر حاضر می شود دست رد به سینه جوانان استانی بزند که ۸۰ درصد منابع کشور از آن منطقه تامین می شود؟

وی ادامه داد:از امروز همه اعضا و به ویژه رییس هیات فوتبال شهرستان ها باید حرکت کنیم و این اختلافات و فاصله ها را کنار بگذاریم زیرا به ضرر مردم خوزستان است. زمانی در استان چندین ورزشگاه ساخته شد و بیش از ۵۰ زمین فوتبال داشتیم اما اکنون تیم های ما برای برگزاری یک بازی با مشکل روبه رو هستند. باید کمک کنیم و یقه مسوولان مربوطه را بگیریم تا شاهد پیشرفت باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما همواره سهم عظیمی در تیم های ملی فوتبال داشتیم اما اکنون عقب هستیم و باید به جلو گام برداریم و هر جا که نتوانستیم این چرخ را به جلو حرکت دهیم نباید خیانت کنیم.

گفتنی است انتخابات رییس هیات فوتبال خوزستان امروز سه شنبه در اهواز برگزار شد و عبدالکاظم طالقانی با ۴۶ رای از ۴۸ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.