اخبار خوزستان

وزارت صمت شاهد یک حرکت شتابان برای حل مشکلات گذشته است

وزارت صمت شاهد یک حرکت شتابان برای حل مشکلات گذشته است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار ایرنا شهاب جنابی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در محل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه در بخش صنعت  کشور در سه‌ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵.۱ درصد رشد داشته ایم.

وی گفت: گستره ماموریتی در اداره کل صمت بسیار وسیع است، و این دستگاه با واحدهای تولیدی و اصناف مختلف در ارتباط است.

جنابی با اشاره به اهمیت و تاثیر این دستگاه بر زندگی مردم افزود: خوزستان ظرفیت های بسیار ارزشمندی دارد که با وجود کارهای زیادی که انجام شده اما باز نیاز به کارهای زیادی دارد.

مدیرکل حوزه وزارتی صمت بیان کرد: مجموعه استانداری خوزستان دغدغه بسیاری برای بهبود هر چه بیشتر صنایع استان دارد که در دیداری که با استاندار خوزستان داشتم به این مهم اشاره شد.

وی گفت: برای رسیدن به اهداف این دستگاه نیاز به همدلی و همکاری بین دستگاه ها و فعالان اقتصادی است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت عملکرد اداره کل صمت خوزستان در جریان هدفمند سازی یارانه ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: در وزارت صمت یک برنامه مدون و هدفمند وجود دارد که تلاش داریم این برنامه ها را عملیاتی کنیم.

جنابی ادامه داد: برخی پروژه‌های تحولی در این وزارتخانه تدوین شده است تا ریل گذاری جدیدی را در بخش صنعت و تجارت داشته باشیم و شاهد تحولات زیادی در این بخش باشیم.

مدیرکل حوزه وزارتی صمت افزود: اداره کل صنعت، معدن وتجارت خوزستان باید خود را مسوول و پاسخگوی ذی نفعان خود بداند و پیگیر مشکلات صنعتگران باشد و باید روحیه پاسخگویی بین نیروهای صمت باشد.

وی بیان کرد:خوزستان ظرفیت نیروی انسانی خوبی دارد و از این ظرفیت ارزشمند باید استفاده شود.

در این آیین حمید رضا فلاح به عنوان مدیرکل صمت خوزستان معرفی، و از امیر حسین نظری مدیرکل قبلی تجلیل شد.