اخبار خوزستان

نهمین مجموعه داستان گروهی «خانه داستان چوک» منتشر می‌شود

نهمین مجموعه داستان گروهی «خانه داستان چوک» منتشر می‌شود

ایسنا/خوزستان موسسه چوک سالیانه مجموعه داستانی را از نویسندگان علاقه‌مند منتشر می‌کند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، امسال نیز این موسسه در تدارک جمع‌آوری نهمین مجموعه داستان خود از و همه فرهیختگان علاقه‌مند می‌توانند در این مجموعه اثرِ خود را ارایه دهند.

اثر ارسالی باید دارای شرایط زیر باشد:

ـ هر نویسنده می‌تواند یک داستان در قالب فایل word حجم ۲۰۰۰ کلمه یا چهار صفحه A۴ در تلگرام یا واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۵۲۱۵۶۶۹۲ به نام مهدی‌ رضایی یا ایمیل chookstory@gmail.com ارسال کند.

ـ نهمین مجموعه به‌ صورت چاپی، پی‌دی‌اف و همچنین صوتی منتشر خواهد شد. داستان‌های صوتی نویسندگان مذکور در بیش از ۱۵ سایت و اپلیکیشن منتشر می‌شود.

ـ هزینه مشارکت هر نویسنده برای تمام مراحلِ خدمات چاپ و صوتی ۵۰۰ هزار تومان است.

ـ پس از انتشار ۲ نسخه رایگان به هر نویسنده داده خواهد شد.

ـ زمان احتمالی چاپ کتاب اواخر زمستان یا اوایل بهار سال آینده خواهد بود.

ـ اثر ارسالی باید متعلق به خود نویسنده باشد و اگر بعد از این مشخص شود که اثر فرد دیگری بوده خود شخص باید در مجامع قضایی جوابگو باشد.

موسسه خانه داستان چوک از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده و انتشار ۱۱۰ شماره ماهنامه ادبیات داستانی، ۱۲ شماره انتشار فصلنامه شعر چوک، انتشار آثار نویسندگان و شاعران جوان نزدیک به ۶۰۰ هفته، راه‌اندازی بانک هنرمندان چوک، راهاندازی بانک مقالات ادبی هنری و فرهنگی، اجرای ۴۰ نمایش رادیویی داستان، برگزاری پنج همایش روز جهانی داستان و یک همایش روز جهانی ترجمه از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

انتهای پیام