اخبار خوزستان

نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان استثنایی خوزستان برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان استثنایی خوزستان برپا شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تلاش برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانش‌آموزان استثنایی خوزستان خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین افتتاح نمایشگاه و بازارچه خود اشتغالی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خوزستان در اهواز که امروز (۲۰ آذرماه) در هنرستان حضرت فاطمه(س) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هنرستان کودکان استثنایی کارهای ارزشمندی انجام داده است. دانش آموزان استثنایی توانمندی خاصی دارند و با همکاری آموزش و پرورش استثنایی، نمایشگاه دستاوردهای این دانش‌آموزان را راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: انتظار داریم این نمایشگاه‌ها گسترش پیدا کنند و تبدیل به نمایشگاه دائمی شوند. با توجه به تعداد دانش آموزان استنثایی در سطح استان خوزستان،  امیدواریم بتوانیم کارگاه و محل فروش دائمی از دستاوردهای این دانش‌آموزان را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امکانات بیشتری در اختیار دانش‌آموزان استثنایی قرار خواهد گرفت و زمینه نمایشگاه دائمی همراه با فروش را در اسرع وقت مهیا خواهیم کرد.

علی ممبینی رئیس آموزش وپرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: ۳۶ مرکز متوسطه حرفه‌ای یا کار و دانش خاص بچه‌های استنثایی و ۴۶ مرکز پیش حرفه‌ای در استان خوزستان وجود دارد. در همه مدارس، نمایشگاه‌های مدرسه‌ای برپا شده و تلاش بر این است که نمایشگاهی دائمی در اهواز داشته باشیم تا ۲۰۰ دانش‌آموز کار و دانش بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به فروش برسانند.

انتهای پیام