اخبار خوزستان

تقویم لیگ به ضرر پرسپولیس است/ از نکونام عذرخواهی نکردم

تقویم لیگ به ضرر پرسپولیس است/ از نکونام عذرخواهی نکردم

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی در مجموع از نظر نتیجه خوب بود؛ بازی خیلی سنگین بود و پیش بینی آن را کرده بودم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: تیم نفت خیلی پیشرفت کرده به تیم‌های حریف فشار وارد می‌کند.

گل محمدی گفت: برای نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم و توانایی این را دارند که تا وسط جدول خود را بالا بکشند.

وی بیان کرد: جو استادیوم آبادان به دلیل هواداران پرشور و سنگین است؛ زمین استادیوم تختی سنگین است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم. فشار زیادی را تحمل کردند تا ببرند. در ضربات آخر کمی بی دقت بودیم ولی در مجموع فوتبال زیبایی نشان داده شد.

گل محمدی اظهار کرد: پس از دو هفته نتیجه نگرفتن این بُرد ارزشمند بود و باید تمرکزمان برای آینده بیشتر باشد و برای قهرمانی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: صحنه گُل دوم را هنوز ندیدم ولی اینکه برخی معتقد به آفساید یا صحیح بودن گُل دارند، باید بررسی شود و امیدوارم گُل درست باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: تایمی از بازی را با پرس از بالا شروع کردیم و در ادامه مهاجم کم کردیم به دفاع اضافه کردیم.

گل محمدی با بیان اینکه موقعیت خاصی به حریف ندادیم، گفت: باید توازن بین رقبا مشخص و برقرار باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد: برای تیم جواد نکونام و فولاد خوزستان آرزوی موفقیت کردم ولی عذرخواهی نکردم اما هر جا لازم باشد عذرخواهی می‌کنم. جواد از مربیان خوب ماست و باید در آسیا موفق شود.

کد خبر 5704532
حتما بخوانید : “قلعه خواجه” لرزید