اخبار خوزستان

مدیران خوزستانی پیگیر تفاهم نامه‌های سفر رئیس جمهور باشند

مدیران خوزستانی پیگیر تفاهم نامه‌های سفر رئیس جمهور باشند

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست جمع بندی و پیگیری نتایج دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان اظهار کرد: در این سفر مصوبات و پروژه‌های خوبی برای استان در نظر گرفته شده که توسط صدا و سیما، رسانه‌ها و در بسترهای فضای مجازی به شکل مطلوب و گسترده‌ای به اطلاع مردم استان برسد.

وی افزود: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود برای اجرای سریع و زمان بندی شده پروژه‌های مصوب پیگیری جدی داشته و بازدید و نظارت میدانی بر روند اجرای طرح‌ها را در دستور کار داشته باشند.

حسینی محراب تصریح کرد: مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های خوزستان در نظر گرفته شد که امید می‌رود تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم استان داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین در جریان این سفر تفاهم نامه‌هایی میان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها و واحدهای مختلف بخش‌های خصوصی و دولتی منعقد شده و مدیران این استان با جدیت این تفاهم نامه‌ها را پیگیری کرده تا به مرحله اجرا برسند.

حسینی محراب گفت: با توجه به منش رئیس جمهور و سیاست‌های دولت مردمی، بر رعایت ساده زیستی و داشتن روحیه مردم‌داری و حضور بین مردم توسط مدیران تاکید ویژه داریم.

کد خبر 5767817