اخبار خوزستان

پیگیری جدی برای برخورد با سارقان در خوزستان

پیگیری جدی برای برخورد با سارقان در خوزستان

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، علی دهقانی در چهارمین جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت بیان کرد: سرقت از جرائمی است که وقوع آن امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازد و نیاز به اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای جدی دارد.

رییس دادگستری خوزستان اظهارکرد: هیچ گونه کوتاهی در برخورد جدی با مجرمانی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، پذیرفته نیست و مراجع انتظامی و قضایی باید با قاطعیت و جدیت و با رعایت قانون با مرتکبین این جرائم برخورد کنند.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، بیان کرد: حضور محسوس نیروی پلیس و افزایش گشت‌زنی‌ها، افزایش روشنایی معابر، بهبهود کیفیت پایش تصویری سطح استان، ماتشی کردن کانون‌های خرید و فروش اموال مسروقه و به طور کلی افزایش ریسک جرم سرقت برای سارقین از مسائلی است که باید توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه مورد توجه قرار گیرد.
دهقانی همچنین بیان کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرم سرقت در تمامی حوزه‌های قضایی استان، با سرعت و دقت عمل کنند، قضات دادگاه‌ها در مرحله تعیین کیفر از مجازات‌های بازدارنده و متناسب استفاده کرده و قضات اجرای احکام نیز نسبت به اجرای احکام سرقت تسریع کنند.
وی افزود: ضابطین نیز در دستگیری متهمان و محکومان متواری اقدام و با استفاده از تعلیمات مقامات قضایی، در مراحل اولیه نسبت به کشف اموال مسروقه و شناسایی و دستگیری مالخر‌ها اقدام کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها