اخبار خوزستان

نقش آفرینی تحولی و اثربخش حضور دانشجومعلمان در مدارس

نقش آفرینی تحولی و اثربخش حضور دانشجومعلمان در مدارس

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین دانش آموختگی دانشجو معلمان پردیس حضرت رسول اکرم (ص) اهواز عنوان کرد: حضور دانشجومعلمان در سطح مدارس استان یک نقش آفرینی تحولی و اثربخش است/دانشگاه فرهنگیان مهمترین و اصلی‌ترین بستر برای تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند برای آموزش و پرورش است.

مسعود حمیدی نژاد اظهار کرد: حرفه معلمی دارای جایگاه والایی در جامعه است و البته بخشی از روند ایجاد و ترویج گفتمان تحولی و اثربخش در سطح مدارس استان می‌بایست از طریق دانشجومعلمان به عنوان طلایه داران عرصه تحول فرهنگی و تربیتی دنبال شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی فعال و اثربخش دانشجومعلمان در عرصه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی؛ خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده و بازخورد‌هایی که از حضور دانشجو معلمان در سطح مدارس دریافت شده است؛ این حضور بسیار پربرکت و اثربخش بوده است و اقدامات خوب، نوین و تحولی توسط این دانشجومعلمان صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.
حمیدی نژاد گفت: تنها راه ورود به آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است چرا که این دانشگاه با ارائه آموزش‌های تخصصی و نظام مند می‌تواند گام مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی تحولی برای آموزش و پرورش بردارد و این مهم نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها