اخبار خوزستان

لزوم کیفی سازی مسکن و جلوگیری از فعالیت افراد غیر متخصص در ساخت

لزوم کیفی سازی مسکن و جلوگیری از فعالیت افراد غیر متخصص در ساخت

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سیامک صادقی هفشجانی با تاکید بر اهمیت حضور و نقش مجریان ذیصلاح در کیفی سازی مسکن گفت: اهواز و استان خوزستان محلی برای فعالیت بسیاری از سازندگان فصلی است و باید به این موضوع به عنوان یک هشدار نگاه کرد.
وی بر اصلاح این رویه تاکید کرد و افزود: در این زمینه بدون شک با وجود مجریان ذیصلاح و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مجریان، این مسئله کمتر رخ خواهد داد و از مصالح، سازندگان و بخش‌هایی استفاده خواهد شد که پیش از این ارزیابی شده‌اند و از نظر کیفی مورد تایید هستند.
صادقی هفشجانی می‌گوید: نباید اجازه داده شود افرادی که تخصصی در ساخت مسکن ندارند در این حوزه فعالیت داشته باشند، مگر آنکه این افراد از ظرفیت‌های فنی و مهندسی مجریان ذیصلاح و دیگر متخصصان حوزه ساخت برای ساخت مسکن بهره بگیرند.
لزوم حرکت به سمت تخصصی‌سازی ساختمان
رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان خوزستان بر حرکت به سمت تخصصی‌سازی ساختمان تاکید و اضافه کرد: ورود مجریان ذی صلاح به ساخت و ساز مسکن در استان نیز به این مسئله بسیار کمک خواهد کرد و منجر به کیفی سازی مسکن و افزایش عمر خانه‌ها می‌شود.
وی با اشاره به بحث آموزش در انجمن سازندگان مسکن و ساختمان خوزستان، گفت: باید مهندسان را توانمند کنیم و به روز شدن مهندسان در بحث ساخت و ساز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ارتقای کیفیت ساخت و ساز داشته باشد.
صادقی عفشجانی افزود: در این زمینه انجمن سازندگان استان به بحث آموزش مهندسان ورود کرده است تا مهندسان به روز شوند و همه این مسایل نوید می‌دهد که در آینده شاهد ساختمان‌های با کیفیت بالاتری خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها