اخبار خوزستان

بازگشایی پل ششم اهواز (پل فولاد) تا آخر هفته

بازگشایی پل ششم اهواز (پل فولاد) تا آخر هفته

بازگشایی پل ششم اهواز (پل فولاد) تا آخر هفته

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: با تلاش و پشتکار شبانه روزی که مجموعه شهرداری اهواز داشتند خوشبختانه تعمیر و بازسازی در مراحل پایانی قرار دارد و نصب باد بند‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: هم اکنون  آخرین مراحل کار برروی عرشه پل از جمله تعمیر  و بهسازی هند ریل‌ها، جداول، درز انبساط‌ها، روشنایی و روکش آسفالت در حال انجام است.

حسینی ادامه داد: در اجرای این طرح پل فولاد به طور کلی بهسازی و تا آخر این هفته پل برای تردد خودرو‌های سبک بازگشایی می‌شود.

وی گفت: به دستور شهردار اهواز مراحل طراحی پارک تفریحی از ابتدای پارک مالیات تا قسمت جنوبی پل ششم در حال انجام است و پس از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از این پارک تامین امنیت پل بر عهده حراست مجموعه پارک خواهد بود.

به دنبال سرقت بخشی از آهن آلات پل ششم ( فولاد) اهواز و در پی آن نداشتن استحکام لازم این پل از چند ماه پیش بر روی خودروها بسته شد.

بخشی از پل فولاد در محدوده شهر اهواز و بخشی دیگری در محدوده شهرستان کارون واقع است، پل فولاد نقطه اتصال منطقه کوت عبداله به اهواز است.

انتهای پیام/735/ح