اخبار خوزستان

معرفی برترین‌های شنا کارگری خوزستان

معرفی برترین‌های شنا کارگری خوزستان

معرفی برترین‌های شنا کارگری خوزستان

معرفی برترین‌های شنا کارگری خوزستان

نفرات برتر مسابقات انتخابی شنا کارگری خوزستان معرفی شدند.

 

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: رقابت‌های شنا به مناسبت هفته دفاع مقدس و جهت انتخاب برترین‌ها برای حضور در رقابت‌های کشوری روز گذشته هشتم مهرماه با حضور ۵۵ شناگر در استخر آزادی اهواز برگزار شد.

ساسان کریمی می گوید: شناگران در ۸ گروه سنی و در دو ماده کرال سینه و قورباغه باهم به رقابت پرداختند.

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان می گوید: در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ کرال سینه علی ویسی زاده از فولاد خوزستان اول شد و احمد اشرفی و دانیال دستکار هر دو از امیدیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در شنای قورباغه نیز محمد امین فرد زاده از امیدیه قهرمان شد، علی ویسی زاده از فولاد خوزستان مقام دوم را کسب کرد و حمزه ناصر از کشت و صنعت نیشکر هفت تپه سوم شد.

به گفته او در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ کرال سینه، بهزاد عزیز زاده و عباس احدی منش هر دو از امیدیه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و پویان یزدان پرست از اهواز در رده سوم قرار گرفت. در شنا قورباغه نیز بهزاد عزیز زاده از امیدیه، پویان یزدان پرست از اهواز و صابر فولادی‌وند از امیدیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

کریمی گفت: در گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ کرال سینه، احسان جعفری از امیدیه، مسعود نبهانی از اهواز و مصطفی ماهورزاده از شوشتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند و در شنا قورباغه نیز احسان جعفری از امیدیه مقام اول را کسب کرد، مسعود نبهانی از اهواز دوم شد و ابراهیم رضایی از فولاد خوزستان رتبه سوم را کسب کرد.

به گفته او در گروه سنی ۴۰ تا ۴۴ کرال سینه، مقداد رزاقی از امیدیه و رضا سپهری راد هر دو از امیدیه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و حمید احمدی زادگان از کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مقام سوم را به خود اختصاص داد. در شنا قورباغه، مقداد رزاقی از امیدیه اول شد، رضا براتپوری از مقام دوم را کسب کرد و بهرنگ پدواز از ماهشهر در رده سوم قرار گرفت.

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: در گروه سنی ۴۵ تا ۴۹ کرال سینه، هومن بخشی و شروین برون هر دو از فولاد خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و سعید دینوش ار اهواز مقام سوم را به دست آورد. در شنا قورباغه نیز هومن بخشی از فولاد خوزستان قهرمان شد، سیامک حاتمی از اهواز مقام دوم را کسب کرد و محمد آقاجری از شوش مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در گروه سنی ۵۰ تا ۵۴ و گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ کرال سینه، مسعود منان زاده و محمد ماندنی زاده هر دو از اهواز به عنوان قهرمان معرفی شدند و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. در همین ماده و گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ نیز سیامک ارزانی و حمید سرافراز هر دو از اهواز به عنوان نفرات اول و دوم شناخته شدند. در این ماده نفر سوم معرفی نشد.

مراسم اهدای مدال‌ها نیز با حضورسیدحمید غفاری و عباس علوانی به عنوان سرپرست و دبیر هیات ورزشی کارگری استان و پیشکسوتان رشته شنا، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز