اخبار خوزستان

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: نتیجه بازی با گل گهر، برایمان بسیار حائز اهمیت است

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: نتیجه بازی با گل گهر، برایمان بسیار حائز اهمیت است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایرنا رضا مهاجری پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی برابر گل‌گهر سیرجان در مسجدسلیمان اظهار داشت:‌ گل‌گهر تیم بسیار خوبی بوده و در این چند سال از نظر مدیریتی به ثبات بسیار خوبی رسیده است و همچنین در حال رسیدن به اهداف مدنظرشان هستند.

وی افزود: برابر نساجی شکست بدی داشتیم و باید در بازی فردا این شکست را جبران کنیم به شرط اینکه قضاوت بازی به نوعی باشد که بعد از پایان در مورد داوری حرفی نزنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: در هفته‌های گذشته از نظر داوری ضرر کردیم هر چند تیم‌هایی هم که برابر ما به پیروزی رسیدند لایق پیروزی بودند. 

وی ادامه داد: نساجی امروز با نساجی سه سال گذشته که من سرمربی آن بودم قابل مقایسه نیست. آنها با یک دوراندیشی و هدف‌گذاری مناسب امروز همه چیز در اختیار دارند و برنامه‌ریزی خوبی هم برای بازی‌های خود انجام می دهند.

مهاجری با بیان اینکه ما یک تیم نفتی هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم با سایر تیم‌ها رقابت کنیم گفت: من بارها با مسؤولان در خصوص شرایط تیم صحبت کرده‌ام و امروز هم می‌گویم تا دیر نشده مسؤولان شهرستان باید به کمک تیم نفت مسجدسلیمان بیایند.

وی ادامه داد: طالقانی که امروز متولی فوتبال خوزستان است باید توجه بیشتری به تیم نفت مسجدسلیمان کند تا بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه فصل کسب کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه برای رسیدن به پیروزی باید همه عوامل دست به دست هم دهند گفت: در واقع یک پیروزی تنها با عملکرد بازیکنان به دست نمی‌آید و همه باید دست به دست هم دهیم تا علاوه بر ارائه یک فوتبال خوب به پیروزی برسیم.

وی افزود: اگر من امروز درباره داوری صحبت می‌کنم به دلیل این است که در بازی گذشته اشتباهات داوری تأثیرگذار بود و باعث شد تا نتیجه بازی را واگذار کنیم. باز هم می‌گویم امیدوارم شاهد اشتباهات داوری نباشیم تا شاهد یک بازی بسیار خوب از سوی هر ۲ تیم باشیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان فردا جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.