اخبار خوزستان

یادواره شهدای بانوی دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

یادواره شهدای بانوی دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

یادواره شهدای بانوی دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، نشست”در کوی نیکنامان” یادواره شهدای بانوی دفاع مقدس با  حضور مریم مراد اسکندری(مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان) و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و همکاری سازمان مردم نهاد خواهران شهدا در منزل شهید سید فاضل هاشمی برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان استاندار در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از خانواده شهدا  و آرزوی سلامتی برای مادران شهید اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا به پیروزی رسیده و ریشه های آن با حماسه آفرینی همین شهدا مستحکم شده است.

مریم مراد اسکندری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است و ما همیشه رهرو راه شهدا و معتقد به آرمان های آن ها هستیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان  با اشاره به اتفاق های اخیر در کشور بیان کرد: ریشه های این انقلاب و نظام با این این گونه اغتشاشات سست نمی شود.

اسکندری در پایان اضافه کرد: ایثارگری، فداکاری، صبر و ایمان مادران شهدا، الگویی مناسب برای دختران جوان و نسل آینده ما است و باید این رشادت ها برای این نسل بیان و گفته شود.

 

انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟









نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف