اخبار خوزستان

آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده احمدفداله

آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده احمدفداله

آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده احمدفداله

آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده احمدفداله

فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان خبر از آسفالت ۲۰ کیلومتر از منطقه محروم منطقه احمد فداله دزفول را داد.

سردار حسن شاهوار پور گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مردم منطقه احمدفداله مطرح می‌کنند، صعب العبور بودن جاده این منطقه به ویژه هنگام عبور از ارتفاع سالند است.

او می‌گوید: برای حل این مشکل، اقدامات زیرساختی جاده انجام و در روز‌های آینده ۲۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت خواهد شد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این منطقه، ساخت خانه بهداشت است که دو ماه است عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گفته او: ساخت مدرسه شبانه روزی با مشارکت یک خانواده خیر نیز در این حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی در منطقه محروم احمدفداله دزفول در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مردم منطقه احمدفداله مطرح می‌کنند، صعب العبور بودن جاده این منطقه به ویژه هنگام عبور از ارتفاع سالند است.

این مقام مسئول گفت: برای حل این مشکل، اقدامات زیرساختی جاده انجام و در روز‌های آینده ۲۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت خواهد شد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این منطقه، ساخت خانه بهداشت است که دو ماه است عملیات اجرایی آن آغاز شده است، ساخت مدرسه شبانه روزی با مشارکت یک خانواده خیر نیز در این منطقه انجام خواهد شد.

سردار حسن شاهوار پور گفت: اهالی منطقه مشقت زیادی برای تامین آب متحمل می‌شوند که حل مشکل به گروه‌های جهادی ابلاغ شده است، مقرر شد تا گروه‌های امدادی جهت ارائه خدمات پزشکی به صورت متناوب در ایام نیمه دوم سال به احمدفداله اعزام شوند.

سردار شاهوار پور گفت: یکی دیگر از مسائلی که برای مردم منطقه نیز اهمیت بسیاری دارد واکسیناسیون دام‌هاست که بناست قرارگاه جهادی ما همانند سال‌های گذشته این اقدام را انجام دهند.

به گفته او در سفر رییس جمهور و معاونینش به احمدفداله تکمیل جاده این منطقه تا انتها که بیش از ۵۰ کیلومتر است در دستور کار قرار گرفت تا با تخصیص و تزریق بودجه در یکی دو سال آینده مشکل حل شود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: خط برق به احمدفداله رسیده است، اما به دلیل دوری برخی نقاط آن از خط اصلی نیاز به پنل خورشیدی وجود دارد، که گروه‌های جهادی ما آماده انجام این اقدام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز