اخبار خوزستان

هنرمند جانباز خوزستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

هنرمند جانباز خوزستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

هنرمند جانباز خوزستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز شنبه آئین وداع با پیکر مطهر زنده یاد «بهروزی» پیشکسوت هنرهای نمایشی و هنرمند جانباز خوزستانی در اهواز با حضور هنرمندان، هنرجویان و مدیران فرهنگی خوزستان برگزار شد که جمع کثیری از شاگردان و بازیگران تئاتر اهواز در کنار مدیران فرهنگی و پیشکسوتان هنر خوزستان حضور داشتند.

«ناصر چنانی» معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم با عرض تسلیت به عموم هنرمندان استان گفت: زنده یاد بهروزی معلم اخلاق و مدیری با دقت و دلسوز است که همواره همراه مدیریت فرهنگ و هنر خوزستان بود.

همچنین «سید امین سپهریان» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر پیام‌های تسلیت جمعی از هنرمندان مرکز به خانواده این هنرمند جانباز تسلیت گفت.

پس از پایان مراسم وداع، هنرمندان و همکاران شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گلزار بهشت آباد اهواز نماز را به امامت آیت الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اقامه کردند و پس از تشیع در قطعه هنرمندان بهشت آباد اهواز خاکسپاری شد.

بهروزی هنرمند جانباز، نویسنده و کارگردان و دانش آموخته تئاتر، مدیر سابق انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و داور بسیاری از رویدادهای تئاتر کشور بود.

وی در دفاع مقدس با تشکیل گروه‌های هنری و نمایشی به گزارش خوزستان خبر به نقل ازگری از رویدادها و عملیات‌های دفاع مقدس می‌پرداخت.

کد خبر 5604533