اخبار خوزستان

برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در خوزستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در خوزستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

امروز ۲۴ مهرماه مراسمی به همت هیات جانبازان و معلولان خوزستان به ریاست جواد حردانی دارنده چندین مدال پاراآسیایی، جهانی و پارالمپیک، به مناسبت هفته پارالمپیک در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

در این مراسم پرشور که با استقبال بسیار خوب ورزشکاران رده‌های سنی مختلف هیات جانبازان و معلولان استان همراه بود، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان، رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان و دیگر مسئولان، از هاشمیه متقیان بانوی طلایی ایران در پارالمپیک توکیو، صادق بیت‌سیاح دارنده مدال نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو، فاطمه حزبیان دارنده سه مدال دو و میدانی پاراآسیایی و زهرا کرم‌زاده مربی خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی در پارالمپیک توکیو تجلیل شد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم با تبریک هفت وحدت، هفته پارالمپیک و روز عصای سفید، اظهارکرد: امروز همه ما در این جا جمع شده‌ایم تا به خاطر مناسبت‌های موجود در کنار هم شاد باشیم. همچنین هفته تربیت‌بدنی را هم پیش‌رو داریم که از ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود و این روز را هم به جامعه ورزش استان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، بیش از ۴۰۰ برنامه تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ همچنین برای اولین بار قرار  است در شش رشته ورزشی نیز مسابقات محلات را به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار کنیم که جهت استعدادیابی است. امیدوارم برنامه‌های مدنظر به بهترین شکل ممکن انجام شوند و خدمتگزارانی شایسته برای دختران و پسران علاقه‌مند به ورزش در استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام