اخبار خوزستان

تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی در اهواز

تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی در اهواز

به‌ گزارش ایسنا، پیرو شکواییه فردی از شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری «یاقوت سفر ایرانیان» به مدیرعاملی حاتم دفاعی در اهواز با بررسی‌های به‌ عمل آمده در خصوص فعالیت این شرکت و به استناد رأی کمیسیون عالی تجدید نظر پروانه فعالیت بند (ب) این شرکت به دلیل عملکرد غیرحرفه‌ای به مدت سه ماه تعلیق تعلیق شد.

به استناد ماده‌ ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، شرکت موظف است ضمن خودداری از قبول تعهدهای جدید در زمان تعلیق صرفاً به تعهدات قبلی خود عمل کند و در غیر این صورت اداره‌کل میراث فرهنگی به منظور انجام وظایف قانونی خود نسبت به ابطال مجوز فعالیت بند (ب) آن شرکت اقدام خواهد کرد.

شروع فعالیت مجدد این شرکت منوط به تطبیق وضعیت آن با آیین‌نامه مربوط و موافقت کتبی این اداره‌ کل خواهد بود. در غیر این ‌صورت، مراتب به‌ منظور ابطال مجوز به کمیسیون فنی ارجاع خواهد شد.

اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی نیز اعلام کرده است، کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند با شماره ۵-۳۵۵۳۰۳۸۱- ۰۶۱ تماس بگیرند یا به صورت حضوری و مکتوب برای رسیدگی به معاونت گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی اعلام کنند.

انتهای پیام