اخبار خوزستان

«محمود نواصر» دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر شد

«محمود نواصر» دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر شد

«محمود نواصر» دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر شد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار بازار، با پیشنهاد رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر طی حکمی از سوی رئیس این اتاق، «محمود نواصر» به عنوان دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: احتراما به توجه به دانش والا، تجربیات ارزنده، همت بلند و با توجه به توانمندی و شایستگی حضرتعالی در امور گردشگری و در راستای توسعه و تعالی سطح گردشگری منطقه، حضرتعالی را به عنوان دبیر کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر منصوب می‌نمایم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با بهره از تجارب و دانش والا و زیر نظر رئیس این کمیسیون گام‌های مهمی در جهت تحقق اهداف و رونق گردشگری منطقه بردارید.

لازم به ذکر است، نواصر دانش آموخته گردشگری است و حدود ۱۰ سال است در این حوزه فعالیت می‌کند. بیش از ۷۰ گزارش گردشگری، ۱۰ مقاله گردشگری و همچنین انتخاب سه مقاله گردشگری به عنوان مقام برتر در نخستین جشنواره پژوهش‌های کاربردی منطقه آزاد اروند فقط بخشی از سوابق وی در حوزه گردشگری است.