اخبار خوزستان

۱۹ روستا در مسجد سلیمان از نعمت آب بهره مند می‌شوند

۱۹ روستا در مسجد سلیمان از نعمت آب بهره مند می‌شوند

۱۹ روستا در مسجد سلیمان از نعمت آب بهره مند می‌شوند

۱۹ روستا در مسجد سلیمان از نعمت آب بهره مند می‌شوند

پروژه آبرسانی به روستا‌های تمبی و چم فراخ در مسجد سلیمان با حضور جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئولین استان کلنگ زنی شد.

سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بمناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) کلنگ زنی پروژه آب روستایی در بخش گلگیر مسجد سلیمان انجام شد.

او می‌گوید: به همت بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و اداره آب و فاضلاب استان کلنگ زنی پروژه آب روستایی که بیش از ۱۹ روستا در تمبی و چم فراخ را شامل می‌شود انجام گرفت.

او گفت: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر خط لوله و در حدود ۱۷ کیلومتر طول شبکه کشیده خواهد شد که با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال ظرف مدت مشخص به دست مجموعه بسیج سازندگی و پشتیبانی اداره آب و فاضلاب استان انجام خواهد شد.

کرم نژاد، مدیر عامل آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: مسجد سلیمان بیست و پنجمین شهر پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به روستا‌ها است و در این پروژه ۱۹ روستا که هیچ گونه آبی نداشتند با این پروژه آبرسانی شان حل خواهد شد، بسیج سازندگی بعنوان مجری پروژه این کار را از فردا شروع خواهد کرد و مسئله آب این روستا‌ها در کمترین زمان ممکن حل خواهد شد.

کرم نژاد می‌گوید: دولت سیزدهم عزم بر حل مشکل آب کلیه روستا‌های کشور به ویژه استان خوزستان دارد در این زمینه اعتباراتی در نظر گرفته شده و شرکت آب و فاضلاب با همکاری بسیج سازندگی اقدامات خوبی را انجام داده است.

او گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز ۱۶۰۰ روستا آبرسانی صورت گرفته که ۹۱۳ مورد آن در جمعه گذشته در حضورویدیوکنفرانسی ریاست جمهور افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز