اخبار خوزستان

مواجه شدن فاضلاب اهواز با مشکلات تخصیص بودجه

مواجه شدن فاضلاب اهواز با مشکلات تخصیص بودجه

مواجه شدن فاضلاب اهواز با مشکلات تخصیص بودجه

مواجه شدن فاضلاب اهواز با مشکلات تخصیص بودجه

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون با مشکل بودجه مواجه شده‌اند و امسال کمترین تخصیص را داشتند.

سید کریم حسینی می‌گوید: تخصیص پایین اعتبارات به طرح‌های فاضلاب اهواز و کارون باعث شده تا اجرای این طرح‌ها با کندی انجام شود و برخی از پیمانکاران طرح‌ها از کار دست بکشند و آنچه در این خصوص برای حل مشکلات وعده داده شده عملی نشود.

او گفت: در دیداری که طی روز‌های گذشته با وزیر نیرو برگزار شد این گلایه به وزیر منتقل شد که نقاط زیادی در اهواز و شهرستان کارون کنده کاری شده و حفاری‌ها اصلاح نشده که این مساله نارضایتی مردم را در این ۲ شهر به دنبال داشته.

به گفته آقای حسینی وزیر نیرو قول داده تا از منابع نفت و همچنین سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبارات مناسبی برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون انجام شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با توجه به قول و وعده وزیر نیرو در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون، شاهد روند مطلوبی در اجرای این طرح‌ها باشیم.

فاضلاب اهواز طی چند سال گذشته تبدیل به یکی از معضلات بزرگ کلانشهر شده، اما از ۲ سال گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور رفع مشکلات آن صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز