اخبار خوزستان

دستگیری ۱۲ نفر از ارذل و اوباش در استان خوزستان

دستگیری ۱۲ نفر از ارذل و اوباش در استان خوزستان

دستگیری ۱۲ نفر از ارذل و اوباش در استان خوزستان

– اخبار استانها –

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی 12 نفر از اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌ کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی را شناسایی و در عملیات‌های مقتدرانه و منسجم دستگیر کرد.

صالحی افزود: ششمین مرحله از اجرای طرح دستگیری و کنترل اراذل و اوباش، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان اجرا شد.

وی گفت:در این طرح ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی 407 نفر اراذل و اوباش را مورد رصد و کنترل قرار دادند که ضمن دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌ کیفری، چند قبضه سلاح سرد و مقداری موادمخدر از آنها کشف و ضبط شد.

دستگیری اراذل و اوباش بزرگراه خرازی اصفهان + تصویر
معاون قوه قضائیه: به اراذل و اوباش و سارقان مسلح زورگیر رحم نمی‌کنیم
دستگیری 304 اراذل و اوباش خطرناک در تهران/ برخورد پلیس با فروشندگان لباس‌های نامتعارف

 صالحی ادامه داد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحو خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، پلیس برابر قانون و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/735/ن