اخبار خوزستان

ویزیت زندانیان در بندر ماهشهر

ویزیت زندانیان در بندر ماهشهر

ویزیت زندانیان در بندر ماهشهر

ویزیت زندانیان در بندر ماهشهر

گروه جهادی-پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام ماهشهر با همکاری بسیج جامعه پزشکی بندر امام به مددجویان زندان ماهشهر خدمات ارائه کردند.

مسئول گروه پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام ماهشهر گفت: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مددجویان زندان این شهرستان باهدف اجرای فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله) و برنامه ریزی سازمان زندان‌ها در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه مبنی بر خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و مددجویان انجام شد. 

آقای اجمدپور می گوید: اعضای این گروه جهادی را پزشکان عمومی و تخصصی تشکیل می‌دهند و در زمینه‌های مختلف از جمله؛ ویزیت، ارتوپدی، تریاژ، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان، دارو و… خدمات رسانی می‌کنند.

رضایی، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بندر امام خمینی گفت: در این مرحله از اجرای اردوی جهادی-پزشکی، بیش از ۱۲۰ نفر از مددجویان زندان ماهشهر از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره زندان ماهشهر ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب جامعه پزشکی شهرستان به ویژه گروه جهادی- پزشکی شهدای گمنام و بسیج جامعه پزشکی گفت: این برنامه حاصل تعامل خوب و سازنده آقای محمدی، دادستان شهرستان و اداره زندان بندر ماهشهر با اداره‌ها و نهاد‌های شهرستان است.

خسرو طرفی می گوید: از همه اداره ها، نهاد‌ها و هیئت‌های مذهبی جهت برگزاری این قبیل برنامه‌ها در زندان دعوت می‌کنیم و در تلاش هستیم شرایط بهتری را برای زندانیان فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز