اخبار خوزستان

برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان اجرا می‌شود

برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان اجرا می‌شود

برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان اجرا می‌شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار بازار، ابراهیم بازیان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیاتی طرح‌های شرکت نفت پاسارگاد آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای تولیدی شرکت‌های ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی آبادان با توجه به قدمت بیش از ۵۰ ساله نیازمند بهسازی، نوسازی و بازسازی و طرح‌های تحولی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های توسعه‌ای در این ۳ شرکت اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح‌ها ضمن افزایش حجم و کمیت با توجه به اینکه محصول این شرکت‌ها عمدتا صادراتی و نظر به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی این واحدها، کیفیت تولید در آنها نیز مدنظر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ادامه داد: جهاد برای حفظ و ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی محصولات یک اصل مقدس در نگاه دولت انقلابی است و این جهاد نیز پیروزی برای ایران قوی است.

بازیان تاکید کرد: در جریان نگاه تحولی کیفیت را به عنوان یک مولفه اصلی و اثرگذار در جریان تولید تلقی می‌کنیم و توجه به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب به نام تولید دانش بنیان و اشتغالزایی، یکی از اهداف طرح‌های توسعه، افزایش تولید و ایجاد زمینه برای اشتغال در کشور است.

وی توضیح داد: هر کار اقتصادی در کشور که مایه امیدواری، حرکت و تحول باشد و اعتماد عمومی را نسبت به اقتصاد، صنعت و جریان تولید کشور بهبود می بخشد جهاد مقدس است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی (شستا) عنوان کرد: اگر دیروز آبادان و خرمشهر میدان و محل مبارزه با دشمن بعثی بود امروز این دو شهر میدان مبارزه با دشمن ایران قوی در بخش تولید و استقلال اقتصادی هستند و کارگاه‌ ها و محصولات تولیدی ما تیرهایی است که سمت دشمن شلیک می‌شود.