اخبار خوزستان

شهردار اهواز توضیح دهد؛ بودجه عوارض آلایندگی چگونه هزینه شد؟

شهردار اهواز توضیح دهد؛ بودجه عوارض آلایندگی چگونه هزینه شد؟

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، سید محسن موسوی‌زاده عضو شورای شهر اهواز در صحن علنی شورا تذکراتی را به شهردار و رئیس شورای شهر داد.
 
موسوی‌زاده با اشاره به سفر اخیر دولت به خوزستان، اظهار کرد: شهردار اهواز می‌بایست فرصت را غنیمت می‌شمرد و وزیر و مسئولین را به مناطق محروم اهواز همچون ملاشیه، گلدشت، منبع آب، عین دو، سیاحی و دیگر مناطق کم‌برخوردار می‌برد.
 
وی افزود: باید با نشان دادن محرومیت و کاستی‌های موجود، اعتباراتی جهت عمران و آبادی مناطق محروم از دولت طلب می‌کردند اما متاسفانه وزیر کشور را برای بازدید از پروژه تقاطع شهید کجباف (چهارشیر) بردند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: این پل اگر در کلانشهرهای دیگر بود در طول مدت دو سال به اتمام می‌رسید درحالیکه این پروژه حدود ١٢ سال از آغاز آن می‌گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است! آیا اینگونه پروژه‌ها جای افتخار و بازدید دارد؟

وی خواستار حضور شهردار و معاونین مربوطه در صحن شورا شد و افزود: آقایان می‌بایست در خصوص چگونگی هزینه‌کرد هزار و پنجاه میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی توضیح دهند؛ اعتباراتی که شورای شهر با هماهنگی شهردار اهواز محل هزینه این مبلغ را بیست پروژه نیمه تمام سطح شهر تصویب کرده بودند.

انتهای پیام/