اخبار خوزستان

گرامیداشت شهید حمیدرضا الداغی در بهبهان برگزار می‌شود

گرامیداشت شهید حمیدرضا الداغی در بهبهان برگزار می‌شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری فارس از آبادان، به مناسبت شهادت مظلومانه جوانمرد شهید حمیدرضا الداغی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر آیین بزرگداشتی در شهر بهبهان برگزار می‌شود.

این برنامه روز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1401 از ساعت 20:30 آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور می‌یابند.

آیین گرامیداشت اسوه غیرت و جوانمردی شهید حمیدرضا الداغی از سوی هیئت محبین قاسم بن الحسن(ع) در پارک ملی بهبهان(فلکه شیراز) برگزار می‌شود که جوانان و نوجوانان غیرتمند خوزستانی یاد این شهید امر به معروف و نهی از منکر را گرامی می‌دارند.

جوان غیرتمند و اسوه غیرت و جوانمردی شهید حمیدرضا الداغی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر است که در سال 1356 در دیار سربداران سبزوار دیده به جهان گشود.

شهید حمیدرضا الداغی شامگاه روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه سال 1401 هنگامی متوجه ایجاد مزاحمت برای ۲ دختر جوان از سوی 2 جوان شد با دیدن این صحنه بلافاصله جلو می‌رود و سعی می‌کند مانع ایجاد مزاحمت شود که بر اثر اصابت چاقوی اشرار به چند نقطه از بدنش مجروح و به شهادت می‌رسد.

پیکر پاک و مطهر شهید حمیدرضا الداغی پس از تشییع  و وداع باشکوه در مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع)، صبح روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1401 بر دستان ده‌ها هزار نفر از ملت غیور ایران در زادگاهش تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد و سپس در گلزار شهدای شهر سبزوار آرام گرفت.

پایان پیام/72075