اخبار خوزستان

امیدواریم بتوانیم به رشد تولید در خوزستان کمک کنیم

امیدواریم بتوانیم به رشد تولید در خوزستان کمک کنیم

ایسنا/خوزستان مدیرکل جدید امور مالیاتی خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث شعار سال گفت: امیدواریم بتوانیم در استان به رشد تولید کمک کنیم.

علی خورشیدی در آیین معارفه خود که امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در سال گذشته در طرح ها و اهداف سازمان شرایط خوبی را تجربه کرده و امیدوارم در کنار هم امسال نیز بتوانیم به دور از تمام گرایش ها اهداف را اجرایی کنیم.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: نقشی که سازمان امور مالیاتی می تواند در رشد تولید داشته باشد با توجه به کاهش ۷ درصدی نرخ مالیات در قانون بودجه جهت حمایت از تولید، بسیار موثر است و امیدواریم بتوانیم در استان به رشد تولید کمک کنیم.

مدیرکل جدید امور مالیاتی خوزستان گفت: امیدواریم به دور از گرایشات و سلایق شخصی دست به دست هم دهیم تا در پایان سال، سال خوبی را سپری کرده باشیم. باید دست به دست هم خوزستان خوب و آباد و سرافراز را داشته باشیم.

خورشیدی ادامه داد: اداره امور مالیاتی خوزستان در سنوات گذشته یک اداره تاثیرگذار در تامین منابع عمومی دولت بود و امیدواریم امسال نیز بتوانیم به این جایگاه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مطالبه مالیات کاری بسیار دشوار است، گفت: در دوره مدیریت قبلی مدیریت روند بسیار رو به رشدی داشته است و از مدیران دوره گذشته تشکر می کنیم.

انتهای پیام