اخبار خوزستان

سال گذشته سال سختی برای امور مالیاتی خوزستان بود/ عقب افتادگی تشکیلاتی داریم

سال گذشته سال سختی برای امور مالیاتی خوزستان بود/ عقب افتادگی تشکیلاتی داریم

ایسنا/خوزستان مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: نقش درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته اما امکانات ما هنوز همان امکانات گذشته است و عقب افتادگی تشکیلاتی در استان داریم.

فرشید علاسوند در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی خوزستان که امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته سال سختی بود زیرا درآمدهایی که برای وصول در خوزستان پیش بینی شده بود نسبت به ظرفیت استان بسیار زیاد بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: این مساله حتما باید به سازمان امور مالیاتی کشور اطلاع داده می شد تا از سهمیه استان کاسته شود و در بند “ب” ماده ۱۵۹ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کار مالیاتی داشتیم که این کار برای استان بسیار دشوار بود.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: این مسایل باعث شد تا همکاران ما در سال گذشته بسیار اذیت شوند و اگر همدلی آن ها نبود اصلا اهداف سازمان محقق نمی شد.

سازمان مالیاتی باید تغییر رویه بدهد

علاسوند عنوان کرد: استان خوزستان در سال گذشته در بسیاری از موارد مظلوم واقع شد. استان هایی که در وصولی و باقی موارد با استان خوزستان قابل مقایسه نیستند اما تعداد پست های سازمانی آن ها بیشتر از خوزستان است و این مساله برای استان ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه سازمان مالیاتی باید تغییر رویه بدهد، گفت: نقش درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته اما امکانات ما هنوز همان امکانات گذشته است و عقب افتادگی تشکیلاتی در استان داریم.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: حق اداره کل امور مالیاتی خوزستان این نیست زیرا هنوز گیر امکانات هستیم و این وضعیت ساختمان و میز و صندلی ها حق کارکنان ما نیست.

انتهای پیام