اخبار خوزستان

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون برگزار شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، با حضور مسئولان ، خانواده معظم شاهد ، ایثارگران ، جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون برگزار شد .
در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت : بی شک دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده اند که آموزش و پرورش با هدایتگری خود، نسل های آینده را تربیت می کند بنابراین باید آن را مورد هجمه قرار داد.
مسعود حمیدی نژاد افزود :  دانش آموزان امروزی با هدایت و تربیت آموزش و پرورش قرار است تمدن ساز بشوند و وظیفه تربیت این نسل آینده که باید بار این انقلاب را به دوش بکشند بر عهده معلمان است.
وی ادامه داد :مستکبران برنامه ریزی کردند که قرن بیستم قرن سیطره آنها باشد اما مردان بزرگی همچون شهید قاسم سلیمانی تمام نقشه های آنها را به هم ریختند و دلیل دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین موضوع است. 
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون ،به مقام این  شهدای گرانقدر  ادای احترام کرد .
 ناصرعزیزی رئیس اموزش پرورش صیدون نیز گفت : این یادواره با هدف انتقال ارزش های دفاع مقدس وگسترش فرهنگ و ایثار وشهادت میان نسل جوان برگزار شده است .
 شهرستان صیدون دارای دو بخش مرکزی و علا در شمال   استان خوزستان قرار دارد .