اخبار خوزستان

انتقاد دادگستری خوزستان از شهرداری اهواز؛خرابی آسفالت معابر فوری ترمیم شود

انتقاد دادگستری خوزستان از شهرداری اهواز؛خرابی آسفالت معابر فوری ترمیم شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از دادگستری خوزستان،علیرضا باوی  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان در گفتگو با مرکز رسانه دادگستری استان خوزستان، گفت: در چند سال اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله‌های ناشی از فرونشست زمین و تعمیرات شرکت‌های خدماتی از جمله آبفا، موجب نارضایتی مردم اهواز و آسیب جدی به خودروهای آنان شده است ضمن این که برخی تصادفات نیز از این موضوع ناشی می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها در حال انجام است اما این اقدامات باتوجه به حجم تخریبی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بسیار ناچیز است و باید تسریع شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان همچنین در خصوص سامان‌دهی دست فروشان در نقاط پر ترافیک به مسولین شهرداری هشدار داد و گفت: اِشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است و وانت‌بارهای سد معبر کننده به‌ویژه در میادین اصلی شهر باید ساماندهی شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان خواستار رفع برخی آلودگی های بصری در سطح شهر شد.

علیرضا باوی با اشاره به سیاست‌های کنترل ترافیک، ادامه داد: این عوامل موجب آلودگی بصری و صوتی در سطح شهر و نارضایتی مردم شده است به‌طوری که در دیدارهای مردمی نیز گزارشاتی در این خصوص دریافت می‌شود.

وی افزود: انتظار بحق مردم همکاری بین‌بخشی و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه است و مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

باوی گفت: باتوجه به اینکه برخی امور شهری موجب بسته شدن خیابان‌ها می‌شود، این مسدودسازی‌ها باید با تعیین محور جایگزین به نحو مقتضی از طریق صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا شهروندان گرفتار ترافیک نشوند.

پایان پیام/