اخبار خوزستان

استاندار خوزستان تاکید کرد: لزوم گردآوری آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان / شأنیت ما مسوولان کاستن از جامعه بیکار است

استاندار خوزستان تاکید کرد: لزوم گردآوری آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان / شأنیت ما مسوولان کاستن از جامعه بیکار است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه در نشست شورای اشتغال خوزستان که در محل سالن جلسه های استاندار خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیران ما کسانی می توانند باشند که در زمینه اشتغال به استان کمک نمایند و ما کاری مهمتر از این موضوع نداریم، اظهار کرد: تمام مسایل امنیتی ما رنگ و بوی مسایل اجتماعی و اقتصادی دارد و در واقع اگر ما در حوزه اقتصاد قوی باشیم از مشکل های امنیتی کاسته خواهد شد.

او گفت: با هدف حل مشکل های اشتغال و تولید حتی اگر نیاز باشد سراغ کارگاه های کوچک می رویم و جلسه ها را آنجا برگزار کنیم چرا که شأنیت ما مسوولان کاستن از جامعه بیکار است.

استاندار خوزستان افزود: در عین حال لازم است آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان مشخص شود که بر اساس آن برنامه ها و اقدام های لازم به شکل منسجم تری انجام شود.

حسینی محراب بیان کرد: خوزستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد و باید معضل بیکاری تا جای ممکن ریشه کن شده و حتی فرصت های شغلی برای افراد بیکار سایر استان ها نیز فراهم شود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در خوزستان در پایان اضافه کرد: باید برای حل مشکل مربوط به معارضین و اسناد زمین های کشاورزی گروهی تعیین کنیم؛ طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که در دست اجراست و سرمایه گذاری که دولت در این خصوص در حال انجام است با اولویت و در راستای ایجاد اشتغال است و همه مدیران، صنایع و آموزش های مرتبط با بخش کشاورزی باید در این خصوص کمک نموده و پای کار بیایند.

انتهای پیام/

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف