اخبار خوزستان

صدور بیش از پنج هزار و ۷۰۰ اخطار برق به اداره‌های اهواز

صدور بیش از پنج هزار و ۷۰۰ اخطار برق به اداره‌های اهواز

معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اهواز گفت: از شروع طرح تشویقی پرداخت پاداش برق، همکاران ما با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اطلاع رسانی کاملی به شهروندان و مشترکان در همه بخش‌های اداری، خانگی و کشاورزی داشته اند و از تاریخ ۲۷ خرداد تا پایان یازدهم تیرماه تعداد چهار هزار و ۴۱۳ فقره پیامک و در مجموع از ابتدای طرح تعداد پنج هزار و ۷۲۶ فقره پیامک هشدار و مدیریت مصرف برای ادارات کلانشهر اهواز ارسال شد.
مهرداد فارسیمدان می گوید: به منظور اطلاع رسانی و کمک به حفظ پایداری شبکه برق و تحقق اهداف طرح صرفه جویی در مصرف وزارت نیرو، پس از ارسال پیامک مدیریت مصرف، هشدارعبور از سقف، اخطار و همچنین ارسال کتبی به ادارات پرمصرف در نهایت برق پنج اداره در شهرستان حمیدیه قطع شد.
او گفت: طرح پرداخت پاداش تا پایان شهریورماه ادامه دارد و براساس مصوبه وزیر نیرو مشترکین خانگی می‌توانند در صورت صرفه‌جویی نسبت به سال قبل، تا ۲۰برابر تعرفه برای هر کیلو وات ساعت پاداش دریافت کنند که در این زمینه ۳۷ درصد مشترکین اهوازی مشمول پاداش شده و به یکی از شهروندان مبلغ هفت میلیون و ۷۱۶هزارریال پاداش تعلق گرفت.
پیش از این نیز در بخش خانگی تعداد ۳۶۰هزار پیامک هشدار و مدیریت مصرف برای مشترکین اهوازی ارسال شده بود. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها