اخبار خوزستان

مرکز رشد صنایع فرهنگی در پارک علم و فناوری خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مرکز رشد صنایع فرهنگی در پارک علم و فناوری خوزستان راه‌اندازی می‌شود

دکتر مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مرکز در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک راه‌اندازی، راهبری و پشتیبانی “مرکز رشد صنایع فرهنگی و نرم پارک علم و فناوری خوزستان” و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی در محلی به وسعت یک هزار متر مربع در خانه هنرمندان در اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مرکز، خلاء نیازهای فناورانه در حوزه فرهنگی در استان خوزستان برطرف خواهد شد، ادامه داد: در حوزه فرهنگی در استان خوزستان این خلاء احساس می‌شد و با راه‌اندازی این مرکز امیدواریم بتوانیم به جذب و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در این حوزه بپردازیم.

معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان گفت: فعالیت این مرکز در چهار حوزه شامل هنرهای قرآنی، طراحی مد و پوشش اسلامی، تولید محتوا و گرافیک و انیمیشن خواهد بود و در این حوزه‌ها به زودی آماده پذیرش صاحبان ایده و فناوران هستیم.

بختیاری گفت: شرکت‌های زیادی در پارک علم و فناوری خوزستان در حال فعالیت هستند که از زمان تاسیس پارک در استان تاکنون توانسته‌اند تاثیر بسزایی در رفع نیازهای استان خوزستان در حوزه‌های مختلف به ویژه صنایع داشته باشند و به رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اکوسیستم نوآوری استان نیز کمک زیادی شده است.

انتهای پیام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها