اخبار خوزستان

ضرورت همکاری بخش های نظارتی و اجرایی برای پیشرفت خوزستان

ضرورت همکاری بخش های نظارتی و اجرایی برای پیشرفت خوزستان

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست با رئیس و مدیران دیوان محاسبات استان گفت: ولایت عصاره نبوت و امامت است و مصداق عینی آن هم در زمان ما حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و ما باید پاسدار میراث گرانبهای ولایت باشیم و عاقبت بخیری، سعادت و رستگاری ما به شناخت و دفاع از ولایت است.

وی افزود: ولایت همه هستی، همه اسلام و بالاترین موهبت الهی در خلقت است. پروردگار در این زمان ما را با ولایت امتحان میکند و همه فریضه‌ها و امور معنوی همچون جهاد و شهادت در پیروی و همراهی با ولایت معنی و ارزش پیدا میکند.
حسینی محراب اظهار داشت: کار حسابرسی و نظارتی مکمل کار‌های اجرایی است و هم افزایی و تشریک مساعی دو بخش نظارتی و اجرایی کمک زیادی به پیشبرد امور میکند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: خیلی از مشکلات استان ناشی از کانون‌های قدرت و ثروت است و موجب ناکارآمدی بخش‌های مختلف شده است. داشتن ثروت به ذات خودش مشروط به اینکه از راه حلال کسب شده باشد و داشتن قدرت هم اگر در چهارچوب‌های قانونی عمل کند هیچ مشکلی ندارد.
حسینی محراب ادامه داد: وقتی قدرت و ثروت با پشتوانه یکدیگر سعی کنند معادلات مختلف را تعیین نمایند موجب شکل گیری مفسده میشوند و کار دستگاه‌های نظارتی مقابله با این رانت‌ها و ویژه خواری هاست.
گفتنی است در این نشست مسائل و موضوعات استان در زمینه‌های حسابرسی و نظارتی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها